søndag den 26. maj 2013

Billedfagetsdag på min skole

Det er ved at være lidt siden, men her er billeder fra min skoles billedfagets dag 2013.
Jeg fik (tog) opgaven med at arrangere en hel dag for alle vores 3. og 4. klasser på skolen. Denne dag blev fyldt med en masse forskellige billedkunstfaglige opgaver, og der blev arbejdet med fuld koncentration, der blev hygget og eleverne fik snakket om hinandens værker.

Udfordringen var at lave forløb til alle klasser, hvor der var lærere og pædagoger med, som ikke har stor eller ingen billedkunstfaglige baggrund. Alt i alt, var det en fantastisk dag, hvor alle voksne og børn gjorde deres bedste.

Det resulterede i en stor fernisering af elevernes værker i vores skolekantine, hvor elevernes familier blev indbudt. Udstillingen blev fantastisk, der var et enormt stort fremmøde, og en skøn og positiv stemning.

På trods af den store planlægning, så er det en tradition, vi vil fortsætte med de næste mange år. 
Jeg fortsætter med at gøre mit for at SKABE FOKUS PÅ DE KREATIVE FAG og deres berettigelse i skolen. 



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar