fredag den 18. oktober 2013

Tid til fordybelse


Jeg har altid tegnet meget - dog har dette stået meget stille de sidste  mange år.
Det meste af det jeg laver, er i børnehøjde, eller med undervisning til elever for øje. Dvs. jeg egentlig glemmer selv "at gøre noget for mig selv". Lave noget som jeg kan og bliver udfordret ved at lave.
Jeg får ofte taget blok, blyanter med, samt indsamler fotos og billeder jeg gerne vil tegne. Det bliver dog ofte IKKE til noget, fordi?? ved det simpelthen ikke. 

Men men men... har haft tid/taget mig tid til at få tegnet lidt. Tænker
 at de lige skal tegnes op med en tynd sort pen, i glas og ramme og op på væggen. 
Dejligt at vide at man stadig kan!

Københavns små kiostbygninger rundt i midtby

Vor Frelser kirke på Christianshavn i København

Ingen kommentarer:

Send en kommentar