søndag den 3. juli 2011

Noget mere i vente

Kære læsere her på bloggen

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at det er gået lidt stille med indlæggene her på bloggen.
For mit vedkommende har det været en kombination af travlhed i hverdagen og ikke mange bk-timer på arbejdet (i folkeskolen).
MEN... det bliver anderledes næste skoleår, da jeg er blevet beriget med rigtig rigtig mange bk-timer og et forskønnelsesprojekt for hele skolen. Så der skulle gerne komme meget mere - hovedsagligt ting i "børnehøjde".
Jeg håber, I vil læse med...

2 kommentarer:

  1. Det vil jeg i hvert fald.
    Jeg er i den omvendte situation til næste år. Min skole bliver en overbygningsskole, og jeg får derfor ingen billedkunsttimer til næste år. Men jeg læser med her. Har brugt flere af dine idéer - tak for dem.

    Kh Puk
    http://pukselevblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Puk

    Hvor er det ærgerligt for dig, i forhold til bk. Dejligt at du vil læse med og kan bruge noget af det jeg har lavet.
    AD

    SvarSlet